八月谜情  
Nobody know who is I really am
Only Us - Paperwhite

小豆之家:

Lately I get carried away
最近我有些忘乎所以
I've been living too fast
我一直迷失在黑夜里
And end up sleeping too late
最终熬夜成瘾
And patience is wearing off on me
耐心已在我身上荡然无存
I've been learning to stop
我一直学习终止
And I've been learning to wait
我一直在学习等待


And maybe I lost who we are
也许我遗忘了初衷
I jump to the end
我跳到故事的结尾
That's not how we left it
这不是我们会丢弃它
And maybe the sound of your heart
也许就是你发自肺腑的心声
Gets stuck in my head
深深陷入我的脑海
So I can't forget
所以我无法忘记

When it was only us
当结局只剩下我们
When it was only us
只剩下你我

Waiting for a moment away
等待片刻后离开
And they were pulling us under
他们正把我们拉下马
We got caught in the waves
我们被人潮团团包围
We won't make it
我们无法取得成功
I still hear what they said
我仍然听到他们闲言碎语
But if we're starting over, I won't listen again
但如果一切重新开始 我不会再听信

And maybe I lost who we are
也许我遗忘了初衷
I jump to the end
我跳到故事的结尾
That's not how we left it
这不是我们会丢弃它
And maybe the sound of your heart
也许就是你发自肺腑的心声
Gets stuck in my head
深深陷入我的脑海
So I can't forget
所以我无法忘怀

When it was only us
当结局只剩下我们
When it was only us
只剩下你我
When it was only us
只剩下你我

Face it, take it
只有欣然面对 接受
We can't fake the fall
我们不要假装摔倒
It's not a race at all
这根本不是一场竞赛
It was a week ago
而是一个星期前
In those vacant spaces
在那些空荡荡的空间
It wasn't our fault
这不是我们的过错
We were torn apart
我们被层层撕裂
And now we can't let go of
现在我们不能放手

When it was only us
当结局只剩下我们
When it was only us
只剩下你我
When it was only us
只剩下你我

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

打赏传送门:感谢支持!

小豆之家敬上!

评论
热度(13)
 
© 八月谜情/Powered by LOFTER